زبر الحدید

رَبِ‌ إِنِّی‌ لِمَا أَنْزَلْتَ‌ إِلَیَ‌ مِنْ‌ خَیْرٍ فَقِیرٌ

زبر الحدید

رَبِ‌ إِنِّی‌ لِمَا أَنْزَلْتَ‌ إِلَیَ‌ مِنْ‌ خَیْرٍ فَقِیرٌ

زبر الحدید

زمین بازی بچه های مسجد...

آخرین مطالب

نویسندگان

زکات علم - شاهد

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۴۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

 

کتاب کار باید تشکیلاتی باشد

بیانات امام خامنه ای(مدظله)

انتشارات شهید کاظمی

146 صفحه

 

 

مطالب کتاب به شدت جذاب و دوس داشتنی بودش، با اینکه قبلا( چند سال قبل) کتاب رو خونده بودم اما وقتی کتاب رو دوباره دست گرفتم، به علت پویایی که مطالب داشت و مقطعی که خودم توش قرار دارم که خیلی از مطالب رو به راحتی میتونستم توی زندگی خودم محل بروزش رو ببینم ، مشتاقانه پیش میرفتم ؛ بیشترین چیزی که توی کتاب آزار دهنده بود ، کم ذوقی مولف بودش که گاهی دیده میشد، مطلبی عینا در سه یا چهار جای کتاب تکرار شده بود، از انتشارات شهید کاظمی با آوازه و سابقه ای که داره قطعا بیشتر از این انتظار میره( کتاب مشابهی در حوزه بیانات رهبر برای معلمین رو هم از همین ناشر دیدم که وقت و ذوق کافی برای تالیف گذاشته نشده بود....)

 

کتاب رو به نظرم باید هرکسی که از مقطع کنکور گذر کرده و داره وارد فضای دانشگاهی میشه بلافاصله مطالعه کنه تا هم با این جمله طوفانی امام خامنه ای مواجه بشه :(( در جمهوری اسلامی، هرجا که هستید همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است. )) برای کسی که کمی دغدغه ی کار کردن داره و  احتمالا بعد از دوران مدرسه اولا آزادی هم وقتی و هم جغرافیایی و هم ارتباطی و ... پیدا میکنه و باید بین انواع و اقسام دعوت ها انتخاب بکنه کتاب به شدت فیلتر خوبی بین دعوت های پیرامونی برای گزینش مجموعه مناسب برای فعالیت هستش.

 

کتاب برای افرادی هم که توی یک مجموعه هستن یا اینکه میخوان یک مجموعه راه بندازن، کلی نکته ی به درد بخور داره، در کل هرکی میخواد توی جمهوری اسلامی کار کنه، چون کار باید تشکیلاتی باشد! باید این کتاب رو بخونه و نکته برداری از داشته باشه.

 

در تکمیل مطالب کتاب جزوه ی "کار تشکیلاتی" شهید بهشتی هم فوق العاده است.

 

پ.ن : هرجا در متن کلمه ای کتاب ببیان شد، منظور بینات معظم له بود وگر نه خود تالیف کتاب حاضر( چاپ هجدهم سال 1398 ) واقعا نزدیک به افتضاح بود....

نظرات  (۴)

۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۲ عبد من عبادالله

چه خلاصه ی زیبایی،خیلی تحلیلی و باحال بود.

ان شاءالله بیشتر از این خلاصه ها بخونیم

ب.

سلام

خیلی هم عالی که آدم با هزار مشغله‌ای که داره تونسته وقتشو مدیریت کنه و به کتاب خوندن هم برسه!

ایشالا ما هم بتونیم...

۱۹ آبان ۹۹ ، ۰۳:۰۱ ابوالفضل دهقان

بسم الله الرحمن الرحیم 

اینکه ناشر ذوق بخرج نداده رو موافقم منتها بنظرم اگه مطلبی چندجا تکرار میشد دلیل بر اهمیت اون مطلب بوده و شاید بخاطرِ بخاطرسپردن اون مطلب!(یعنی تکرار مطلب به این شکل در این کتاب بنظرم دلیل بر ضعف تالیف کتاب نیست!!)

درکل کتابی بود که فکرکنم رجوع بهش کم نداشته باشم! (*بشدت کتاب، نکته محوره...!) 

۰۲ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۰۸ محمدحسین بهاالدینی

به به استفاده کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی